Sunday, March 27, 2011

busy week...

as-salam..
ahad yg sibuk. semalam sekolah ku ada kejohanan merentas desa. yg syoknya baru pertengahan jalan, hujan turun dgn lebat. aku bertugas sebagai peronda dgn seorg guru tu. apa lagi basah lencun lah ktorang (ops! silap, aku jer yg basah lencun, partner aku tu sikit jer sebab dia ikut naik kereta member lain. tapi apapun, memang syoklah sebab lama tak main hujan. hehe... nikmat rasanya bila air hujan membasahi pipi. sejuk.. best jer...
hari ni pulak, pagi2 aku dah pergi JPN, nak amik borang lantikan pemangkuan GC aku, tiba2 pegawai yg bertugas utk sign borang aku tak mai pulak. hmm.. balik jer lah aku. byk kerja nak buat ni. pendaftaran SPM tak settle lagi. markah kelas pun aku tak dan update. habislah...
minggu ni pulak minggu sains, tadi aku dah handle kuiz sains, letih gak la.. tapi seronok bila byk2 kerja macam ni sebab we learn how to manage time. and no time to rest, menyebabkan kita kurang menjadi MALAS! betul tak? hehe.....

No comments:

Post a Comment