Tuesday, February 22, 2011

diobserve dan mengobserve

alhamdulillah... baru selesai kena observe dgn guru kanan. ingatkan dia nak bagi markah cemerlang. ekekekekeh....(berangan lak)! tapi kalau tengok persediaan aku tadi pun tak ler sesempurna mana. cukup lah tu dapat baik jer....
lagipun kelas tingkatan 4 TM (teknologi maklumat) memanglah agak slow pencapaian pelajarnya,cuma suara depa yg sentiasa tinggi....tapi respon depa tadi memang baik. apa pun, lega sebab telah selesai dipantau. hehe...tak payah fikir teruk2. almaklumlah, GK pun, hari ni nak observe, hari ni baru cakap. lebih kurang sejam sebelum aku masuk kelas, mana tak terkejut badak nya aku ni...
aku rasa kesihatan aku agak kurang baik lah lately... perut aku selalu rasa pedih. takkan gastrik kot... berdasarkan simptom yg aku check kat internet ni nampaknya, alhamdulillah lagi.... satu pun tak kena. HARAP2 akan sihat walafiat selalu. amiin....

No comments:

Post a Comment